TERMENI SI CONDITII 1. Prevederi introductive Vă rugăm să citiți cu atenție termenii şi condițiile prezentate mai jos, înainte de a efectua orice comandă prin intermediul site-ului nostru. Ne rezervăm dreptul de a modifica Termenii şi condițiile, intrând în vigoare doar pentru comenzile efectuate după publicarea acestora pe site. SC Tehnoprod SRL își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau înceta comercializarea produselor în orice moment, fără a anunța în prealabil. Comenzile primite anterior încetării sau suspendării comercializării, vor fi prelucrate şi executate, în conformitate cu prevederile secțiunii de la momentul inițierii lor. Termenii şi condițiile guvernează drepturile şi obligațiile tuturor părților implicate, şi anume între utilizatorii serviciilor/produselor şi societatea SC Tehnoprod SRL. Aceste obligații decurg din încheierea contractelor de prestări servicii sau din achiziția produselor comercializate de către societate. În conformitate cu prevederile articolului 1752 Cod Civil, părțile cad de acord asupra faptului că ofertantul poate modifica în maniera rezonabila, condițiile comerciale. Beneficiarul poate refuza aceste modificări şi rezilia contractul în perioada de preaviz, respectiv o luna. Prin acordarea consimțământului cu privire la noile condiții de către utilizator, condițiile anterioare își pierd valabilitatea, cele noi intrând în vigoare. 2. Definiții şi scop Termenii şi condițiile se aplică tuturor vânzărilor de produse, comercializate de către Tehnoprod SRL. Termenii utilizați în cadrul secțiunii Termeni şi condiții, vor avea următoarele semnificații, exceptând cazurile în care contextul le poate atribui un alt înțeles, astfel: - client – persoana fizică sau juridică care efectuează o comandă, în mediul online sau fizic, încheind astfel un contract, şi care acționează în calitate de consumator - comanda – operațiunea prin care Clientul se angajează în achiziționarea a unuia sau mai multe produse comercializate de către Tehnoprod SRL - cont – secțiune a site-ului, cu rol de identificare, utilizată cu ajutorul unei adrese de email şi a unei parole, care permite utilizatorului să transmită comanda - contract – înțelegere consensuală între Vânzător şi Client, care presupune acceptarea comenzii, prelucrarea acesteia şi respectarea prevederilor Termenilor şi condițiilor - conținut – informații de pe site, ce pot fi vizualizate şi/sau accesate - vânzător – SC Tehnoprod SRL - newsletter – mod electronic de informare asupra produselor şi promoțiilor periodice - produse – bunuri contra cost puse la dispoziția clientului de către Vânzător - site – domeniul www.tehnoprod.ro şi subdomeniile acestuia - specificații – descrieri şi detalii ale produselor comercializate - tranzacție – operațiune de plată sau încasare, ca urmare a achiziționării unui produs. 3. Utilizarea paginilor web Utilizatorul ia la cunoștința faptul că nu poate utiliza nici un element de pe site, scris sau vizual, fără acordul scris al furnizorului, acestea fiind protejate de dreptul de autor. Conform Legii nr. 480/2004 privind anumite servicii ale societății informaționale, furnizorul nu este responsabil pentru comportamentul utilizatorilor. Utilizatorul nu are voie să folosească soft-uri malițioase în timpul utilizării site-ului, care ar putea afecta buna funcționare a acestuia. 4. Contul de utilizator În urma creării contului de utilizator, clientul poate accesa aceasta interfață, din care poate genera raportul informațiilor sale, șterge, adăuga sau modifica informații. Contul de utilizator devine operațional din momentul înregistrării pe pagina web. La înregistrare, utilizatorul își asuma responsabilitatea de a furniza date reale pe care să le actualizeze în cazul modificărilor suferite de către acestea. Accesul la cont este securizat prin nume si parola pe care, utilizatorul trebuie să le păstreze confidențiale. 5. Comenzi – formarea contractului În vederea achiziționării unui produs, clientul poate plasa comanda astfel: - fără a crea un cont - prin crearea unui cont, completând datele necesare – nume prenume, adresa de domiciliu şi de facturare, număr de telefon, adresa de email. În urma creării contului, clientul va putea plasa comenzi şi accesa oricând istoricul achizițiilor. Procesul de achiziție se desfășoară prin urmarea pașilor enumerați în continuare: • adăugarea produsului în cos, prin apăsarea butonului „Adaugă în cos” • introducerea datelor necesare • finalizarea şi transmiterea comenzii. Adăugarea unui produs în cos, fără a finaliza comanda, nu atrage după sine nici o obligație din partea clientului. Înainte de finalizarea comenzii, clientul va fi informat despre metodele de livrare şi de plată. Prin finalizarea comenzii, clientul este de acord în mod implicit asupra obligației sale de a plăti serviciile/produsele comandate. Produsele comercializate de către Tehnoprod SRL nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale. Vânzătorul are dreptul de a anula o comanda, cu obligația de a notifica clientul în prealabil, fără a fi tras la răspundere în următoarele cazuri: • furnizarea de date eronate sau incomplete de către client • neacceptarea tranzacției in cazul plății online • solicitare din partea clientului de a se renunța la comandă • identificarea urmăririi unui scop ilicit • imposibilitatea tehnică din punct de vedere al site-ului, de procesare a comenzii • nerespectarea termenilor şi condițiilor de către client. Comanda va fi confirmată după verificarea stocului de produse, în termen de 24 de ore de la momentul plasării comenzi, fără a lua în calcul zilele libere legale. 6. Durata contractului de acordare servicii Contractul de acordare servicii ia naștere în momentul plasării unei comenzi şi încetează în următoarele circumstanțe: - livrarea produselor către client - anularea contractului - ștergerea contului de utilizator - încălcarea obligațiilor ce decurg din contract. 7. Garanția produselor Termenul de garanție oferit pentru produsele achiziționate este valabil din momentul achiziționării şi recepției produsului respectiv. Toate produsele sunt livrate împreună cu un certificat de garanție şi de o factură fiscala. Toate produsele comercializate de către Tehnoprod SRL respectă prescripțiile documentelor tehnice normative naționale în vigoare. Garanția produselor va fi acordată în următoarele condiții: - în cazul înlocuirii sau reparării anumitor componente ale produsului, garanția nu se prelungește - se aplica produselor care vor fi şi sunt folosite după achiziție în condițiile optime specificate pe certificatul de garanție - asigură înlocuirea sau repararea produsului sau reducerea prețului, eventual rezilierea contractului în condițiile legii Garanția nu se acorda în următoarele situații: • uzura accentuată a produsului - mătuire • defecte apărute în urma transportului , manipulării şi montajului efectuate de către client sau un terț • deteriorare intenționată a produsului • decolorare sau pierderea proprietăților produsului, ca urmare a depozitării acestuia în condiții nefavorabile • intervenții ale clientului asupra produsului • urme de găurire, rupere sau zgâriere. 8. Livrare şi montaj Tehnoprod SRL asigură transportul şi montajul gratuit pentru comenzi mai mari de............ pe raza orașului Piatra Neamț. În cazul in care comenzile sunt mai mici de.............., se va percepe o taxa de transport de.......... şi o taxa de montaj de....................... În cazul în care clientul dorește să beneficieze de aceste servicii, va specifica acest aspect în momentul plasării comenzii. Privitor la transport şi montaj, clientul are următoarele obligații: • să asigure accesul facil al mijlocului de transport la imobilul de destinație • să se asigure că marfa poate fi manevrată în condiții de siguranță, fără a fi deteriorată – uși şi căi de acces suficient de largi • spațiul destinat montării să fie liber • răspunde de rezistenţa pereților (ex. corpuri suspendate). În cazul mobilierului de bucătărie, echipa Tehnoprod nu include incorporarea aparatelor electrice în mobilier. Comenzile sunt preluate în funcție de disponibilitatea resurselor interne şi în funcție de graficul intern de livrări. 9. Metode de plată Preturile afișate sunt exprimate în moneda națională şi conțin TVA. Metodele de plată puse la dispoziția clientului sunt: 1. Plata cu cardul – prin intermediul serviciului de plată....... În cazul în care alegeți aceasta variantă, introduceți datele cardului dumneavoastră. Pentru plățile cu cardul este folosit sistemul „3D Secure” pentru a asigura securitatea datelor dvs. Bancare. 2. Transfer bancar – plata se face în baza detaliilor furnizate de către vânzător. Comanda va fi procesata în momentul creditării contului societății cu suma aferentă produsului achiziționat. 3. Plata ramburs – se efectuează integral la livrarea produselor 4. Plata in numerar – la sediul societății. 10. Politica de retur Returul produselor achiziționate se decide după înștiințarea vânzătorului printr-o cerere scrisă şi analiza situației de către acesta. Politica se aplică doar în cazul produselor returnate în termen de 14 zile de la data achiziționării şi recepției. Clientul este obligat să returneze toate componentele produselor achiziționate. Ambalarea necorespunzătoare poate determina deteriorarea produsului care va fi reținută ulterior din suma returnată clientului. Clientul va suporta toate cheltuielile de transport în cazul în care acesta este făcut prin intermediul unei terțe persoane. Clientul este direct răspunzător de diminuarea valorii produselor rezultată în urma manipulării incorecte. Produsele returnate vor trece printr-o expertiză tehnică şi rezultatele vor fi comunicate clientului. În cazul acceptării operațiunii de retur, clientul va intra în posesia banilor în maxim 7 zile lucrătoare. 11. Răspunderea părților implicate Privitor la răspunderea furnizorului Drepturile şi obligațiile părților este reglementată prin lege, respectându-se normele şi prevederile referitoare la drepturile consumatorului. Vânzătorul nu este responsabil de posibilele daune suferite de către client după recepția produselor. Clientul este răspunzător de păstrarea confidențialității datelor utilizate la crearea contului – user şi parola. 12. Sesizări şi/sau reclamații Clientul poate depune reclamații şi/sau sesizări legate de produsul achiziționat prin completarea formularului de contact de pe site sau în scris, la sediul societății noastre. Sesizările vor fi analizate şi clientul va primi răspuns în termen de 14 zile de la primirea acestora. 13. Dreptul de denunțare unilaterală În cazul efectuării unei comenzi online, clientul poate anula comanda înainte de începerea procesării acesteia. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile, fără a fi obligat să își justifice decizia şi fără a suporta costuri adiționale. În acest caz, clientul va informa vânzătorul fie prin completarea formularului de contact, fie în scris, prin poștă sau direct la sediu. 14. Alte drepturi şi obligații ale părților În cazul executării pieselor de mobilier la comandă, vânzătorul este îndreptățit să ceară un avans de cel puțin 25% din valoarea totală a produselor. Drepturile şi obligațiile părților se supun reglementarilor legale, în special celor privind protecția consumatorului. 15. Politica de vânzare online a produselor Elementele de descriere a produselor au rol de prezentare si informare asupra produselor. Culorile produselor pot fi ușor distorsionate, fapt datorat calității fotografiilor sau setărilor monitorului potențialului client. Clientul este sfătuit să analizeze cu atenție specificațiile produselor înainte de a amplasa o comandă. Din anumite considerente, cum ar fi indisponibilitatea temporară a produsului, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica tipul sau cantitatea produselor comandate, cu obligația de a înștiința în prealabil clientul. Utilizatorii site-ului www.tehnoprod.ro trebuie să fie conștienți de faptul că achiziționarea produselor în mediul online este diferită de cea din magazin. De aceea, aceștia trebuie să ia la cunoștință faptul că forma şi/sau culoarea pot fi distorsionate. Accesul pe site este permis oricui, indiferent de locație, atât timp cât potențialul client acționează cu un scop legitim, respecta Termenii şi condițiile şi are intenția de a achiziționa un produs. Tehnoprod SRL își rezerva dreptul de a refuza accesul anumitor clienți la procesul de comercializare online şi de a restricționa livrarea comenzii în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea clientului sau de comportament dăunător. 16. Instrucțiuni privind utilizarea şi întreținerea mobilierului Tehnoprod Înainte şi după achiziționarea produselor comercializate de către Tehnoprod, clientul este sfătuit să consulte sfaturile de întreținere a pieselor de mobilier, oferite de către vânzător în cadrul rubricii Termeni şi condiții. Întreținerea pieselor de mobilier din pal Trebuie întreținute doar cu soluții concepute special în acest sens, folosind lavete moi din bumbac, pentru a nu provoca zgârieturi. Dacă nu au urme şi trebuie să fie șterse doar de praf, poate fi folosit numai un pămătuf. Pentru curățarea petelor se poate folosi şi o soluție de geamuri care să nu conțină alcool şi amoniac, sau o soluție diluată compusă din detergent diluat, însă trebuie evitată umezirea excesivă, deoarece plăcile din pal se pot umfla şi canturile se pot dezlipi. Ulterior, este indicat ca suprafața să fie ștearsă cu o cârpă uscată, pentru a evita urmele vizibile. Întreținerea pieselor de mobilier din MDF Întreținerea acestui tip de mobilier se poate face cu o cârpă înmuiată doar în apă. Dacă suprafața este lucioasă, puteți folosi lavete moi sau pămătuf. Dacă mobilierul este din MDF furniruit, întreținerea se face cu soluții de curățare pentru lemn. Nu se folosesc soluții pe baza de solvenți chimici sau alte substanțe asemănătoare. Întreținerea mobilierului tapițat • ștergeți săptămânal praful • aspirați suprafețele din stofa • evitați contactul direct cu soarele • păstrați produsul în condiții optime, ferit de umezeală şi surse directe de căldura • probați pe un colt ascuns soluțiile de curățare înainte de a le folosi pe toată suprafața • husele detașabile pot fi spălate la o temperatură de maxim 30 C şi nu pot fi călcate • întoarceți lunar saltele • preveniți deformarea locală a materialului. Producătorul nu răspunde pentru nerespectarea indicațiilor de mai sus. Sfaturi generale • rotiți şi aspirați pernele saltelei săptămânal • nu curățați husele separat • este recomandată curățirea chimică • în cazul lichidelor vărsate, acționați rapid, absorbind lichidul şi evitând să întindeți pata • evitați agenții de curățare cu compoziție uleioasă • citiți cu atenție instrucțiunile de curățare. 17. Întrebări frecvente – FAQ Cum mă înregistrez? Completați datele personale în rubrica de autentificare. Cum recuperez numele de utilizator şi/sau parola? Numele de utilizator este adresa de email folosită la crearea contului. Puteți solicita generarea unei noi parole. Cum îmi schimb parola? Intrați în cont şi modificați parola din secțiunea respectivă. Cum pot vedea dacă un produs este disponibil? Disponibilitatea produselor este afișată în secțiunea aferenta fiecărui produs, sub prețul acestuia. Cum anulez o comandă? Puteți anula comanda prin email, înainte de începerea procesării acesteia şi inițierea livrării. Cum procedez pentru retur? Urmați pașii descriși în Termeni şi condiții, rubrica Politica de retur. Pentru întrebări suplimentare contactați-ne prin email sau telefonic. În cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate? Banii vor fi returnați în maxim 7 zile lucrătoare din momentul returnării produselor. Până unde îmi vor fi aduse produsele? Produsele vor fi livrate la adresa menționată de dvs. Asigurați-vă că produsele vor putea fi primite într-un spațiu liber.
SC TEHNOPROD SRL Strada Muncii nr.2, Piatra Neamț, 610168, Jud. Neamț, România Fix: 0040/233 221 041 Fax: 0040/233 214 869 Email: tehnoprod@tehnoprod.ro comercial@tehnoprod.ro

Se trimite formularul...

The server encountered an error.

Formular trimis. Va multumim ca ne-ati ales!.

Showroom

Piatra Neamt, Olimp Shopping Center

Click pentru Google Street View

Bacau, Bd. Alexandru cel Bun 11-13